Начало Mediapool.bg “Сайтел” отвори 100 работни места за техническа поддръжка на eBay
0

“Сайтел” отвори 100 работни места за техническа поддръжка на eBay

0

Глобалната търговска платформа eBay ангажира един от лидерите за аутсорсинг на потребителско обслужване "Сайтел" за предоставяне на техническа поддръжка от българския център на компанията. За първи път eBay решава да ангажира голям оператор на услуги в сферата на обслужване на клиенти в България и така "Сайтел" е разкрила 100 нови работни места в страната ни, съобщиха от компанията. Всеки телеагент на "Сайтел" преминава професионално обучение от поне 160 часа. Българите, които работят за "Сайтел" в поддръжката на eBay, обслужват германския пазар, поради което владеенето на немски език и компютърната грамотност са задължителни. Условията за развитие в сервизния център на "Сайтел" са равни за мъжете и жените, съобразно политиката на компанията, която не налага и възрастови ограничения. Служителите поддържат здравословен баланс между професионалния и личния си живот, тъй като не се налага да поемат нощни смени. Ръководството на компанията е със седалище във Варна, но телеагентите са разположени в различни градове в цялата страна и се възползват от предимствата на работата в домашна среда, посочват от "Сайтел". "Изключително сме доволни, че eBay е наш партньор. В "Сайтел" вярваме, че най-доброто потребителско изживяване се основава на това как служителите ни се чувстват в компанията и с каква нагласа идват на работа. Това е и причината да сме толкова фокусирани върху хората, които назначаваме, и развитието им в рамките на компанията", коментира Георги Узунов, генерален мениджър на българския офис на "Сайтел". По думите му едно от най-големите предимства на компанията е, че привлича и развива квалифицирана и високообразована работна сила. Местният екип от специалисти обработва средно 35-40 запитвания на ден и получава положителни отзиви от германските търговци на eBay, отбелязва Георги Узунов. "В eBay се стремим да добавяме стойност за пазарите, на които оперираме. Като се има предвид, че България е сред нашите приоритетни пазари, изборът на "Сайтел" за наш партньор ни свързва още по-силно с това прекрасно място и съм сигурен, че ще помогне на местната общност, тъй като за много хора е важно да работят там, където живеят", споделя Иля Кретов, генерален мениджър на Глобални пазари с висок потенциал за развитие на eBay. Миналата година 50 български малки и средни предприятия от пловдивски регион са преминали едномесечно обучение, организирано от eBay, за да им помогне да увеличат продажбите си в чужбина. Още преди края на обучението компаниите са успели да създадат свои собствени електронни магазини в eBay, а някои са направили и първите си продажби. "България има голям потенциал за растеж на износа. Най-лесният начин той да се реализира е да се извършват продажби онлайн. Ето защо сме поели ангажимент да предоставяме различни възможности на съществуващите български продавачи, както и на нови компании, които биха желали да се присъединят към нас. В момента е активна програмата ни за подкрепа на малки и средни производители от България “Always Open”, чиято основна цел е да предостави полезни възможности за повече български продавачи, включително на такива които нямат никакъв опит в онлайн продажбите. eBay осигурява лесен достъп на малките и средни бизнеси до международната аудитория от над 180 милиона потенциални клиенти на 200 пазара, която позволява на българските предприемачи не само да запазят източника си на приходи, но и да развиват бизнеса си дори в условията на криза", добавя Иля Кретов. Източник: Mediapool.bg